Photobucket

Program Mobile Money Top up Centre (TUC)

Pendapatan Luar Biasa Hebat? Sudahkah anda bersedia untuk membebaskan belenggu kewangan? Sedia Maklum, sejak akhir-akhir ini, strategi menjana wang dengan handphone menjadi satu 'trend'! dan salah satunya ialah melalui program MobileMoney TopUp Center (TUC) anda berpeluang menjana 'income' luar biasa hebat!

Apakah Kelebihan Join TUC?

bullet

Anda boleh membeli prepaid pd bila-bila masa, dimana jua anda berada dan untuk sesiapa dan Jimat. (DIGI,Celcom, Maxis, iTalk, NJoy).

bullet

Anda boleh buat panggilan diskaun dengan segera kepada semua rangkaian di Malaysia dengan hanya 28 sen seminit tanpa syarat.

bullet

Anda boleh membeli barangan secara terus daripada pengilang dengan diskaun sehingga 55%.

bullet

Masukkan wang ke dalam telefon bimbit anda sekarang dan nikmatilah manfaat sebagai MMTUC.

YURAN MMTUC *RM10!

Siapa yang boleh sertai program ini? - Individu - Pengguna Prepaid - Jurujual -Agen Insuran -Penuntut IPTA/IPTS -Ketua MLM -Pekedai atau sesiapa jua...Join Jimat...Kelebihan Hebat!


Membeli Top-Up Prepaid MAXIS (012,017), CELCOM (013,019), DIGI (016,014) secara SMS atau hanya MISSCALL sahaja, MUDAH dan SENANG tanpa bersusah-payah ke KEDAI lagi, Tanpa syarat ANDA terus mendapat potongan harga.Samada untuk KEGUNAAN SENDIRI atau MENJUALNYA kepada rakan-rakan ANDA.

Membeli Kad IDD ITalk dari TELEKOM MALAYSIA, diskaun sehingga 11% dari harga di PASARAN. Dengan Kad ITALK, boleh membuat CALL ke Luar Negara atau dalam Negara pada KADAR MURAH serta JIMAT(mengikut PROMOSI ITALK dari masa ke semasa). Panggilan ITALK boleh dibuat dari mana-mana handphone atau talian tetap di rumah mahupun dari pejabat.

Menguna Sistem NJOY iaitu Sistem CALL BACK, boleh terus membuat panggilan dengan kadar MURAH serendah 28.8 sen/min ke mana-mana sahaja seluruh NEGARA. Langkah mudah sebelum menelefon.

Membeli-belah Barangan secara SMS atau ONLINE. Barangan tersebut terus dihantar ke Pintu Rumah Anda tanpa bersusah payah ke SHOPPING KOMPLEK LAGI serta mendapat diskaun BESAR (antara 35% hingga 55%)

Menjana PENDAPATAN dari transaksi ini, HANDPHONE sebagai KEDAI yang tak perlu dibayar SEWA, boleh dijalankan di MANA-MANA sahaja tanpa mengira waktu, Pendapatan berterusan mengalir tanpa anda sedari.

URUSNIAGA yang SAH dengan mendapat KELULUSAN BANK NEGARA bagi transaksi WANG MAYA(e-wallet). Sejak dari bulan MEI 2006 lagi, Wang Maya ini boleh di pindahkan semula ke AKAUN BANK mengikut nilai sebenar tiada PENGURANGAN NILAI WANG.

KEMUDAHAN membayar bil-bil seperti Bil TNB, Syabas, Bayaran Insuran dan juga ZAKAT tanpa perlu BERATUR PANJANG, malah kita juga boleh membayar kawan yang memiliki telepon BIMBIT dengan hanya mengunakan SMS

TRANSAKSI TERJAMIN apabila BANK-BANK yang ternama seperti CIMB dan MAYBANK serta HONG LEONG turut serta. Kemudahan ini lebih MUDAH dan PANTAS kerana dengan satu SMS sahaja WANG boleh dipindah secara terus dari akaun bank ke e-wallet ibarat transaksi di hujung jari anda.

Software Yang TELUS kerana semua transaksi di pamer dan dapat dilihat untuk diperiksa melalui INTERNET atau SMS secara terperinci. No.Talian TOL FREE atau Misscall juga disediakan 24 jam untuk PENJELASAN LEBIH LENGKAP bagi setiap TRANSAKSI SMS atau MISSCALL yang dibuat. Terbukti MOBILE_COMMERCE ini dapat membantu kehidupan anda.


Kelebihan BDM Berbanding TUC

Jika anda menjadi ahli TUC, anda hanya memperolehi potongan pembelian sahaja. Anda tidak boleh memperolehi bonus referral atau bonus-bonus lain. Hanya ahli Buy Direct Member (BDM) sahaja yang boleh memperolehi bonus referral ini.

Bagaimana Hendak Berdaftar Sebagai MMTUC?

Step 1



Contoh: REFER MOHD ALI 801129143461 012125320 BM MMTUC


Step 2

Tunggu panggilan Miss Call, setelah itu anda boleh bank in kan duit pendaftaran RM10 ke salah satu di bawah:

Account No: 1240073554527
Pemegang: Yusuf Arifianshah


Account No: 156132500667
Pemegang: Yusuf Arifianshah



Contoh: RM10 CIMB MMTUC


Step 3

Tunggu SMS pengesahan keahlian anda! Tahniah!

# bermaksud "space" / jarak

Perhatian:Maklumat lengkap haruslah diberi,sila pastikan maklumat yang diisi andalah benar untuk mengelakkan kesulitan ketika pembayaran komisyen.Komisyen tidak akan diberikan sekiranya butiran peribadi adalah tidak lengkap atau palsu.Kami tidak akan bertanggungjawab jika anda tidak mendapat sebarang keuntungan sekiranya maklumat yang anda berikan adalah tidak Sah/Benar.( maklumat peribadi anda tidak akan didedahkan kepada umum *SULIT* ).



Daftar BDM Sekarang Dan Anda Layak Perlindungan Kemalangan Peribadi Sebanyak RM50K Setahun!

Daftar BDM Sekarang Dan Anda Layak Perlindungan Kemalangan Peribadi Sebanyak RM50K Setahun!

Impian & Visi Pengasas Mobile Money

* Mobile Money Dalam Setiap Telefon Bimbit
* Semua Orang Di Dunia Boleh Menggunakan MM

Membayar Sesiapa, Pada Bila-bila Masa & Di Mana-Mana Sahaja